Novi Sad će verovatno tokom 2017. godine krenuti u uređenje lokacije u Šafarikovoj i Uspenskoj ulici gde bi trebalo da se sagradi višespratna garaža, saznaje 021.rs.
A zasto JP "Parking servis" sam ne finansira izgradnju garaz? Zasto novac izdvaja grad? Koja je svrha ovog preduzeca ako ni posle godina naplacivanja parkinga nisu u stanju da finansiraju ovakav projekat? Onis su tu da samo uzimaju nase pare?
U sred grada projekat gde su u prizemlju parkinzi a ne lokali , hitno da se to ispravi jel kola nema sta da traze u prizemlju strogog centra ,
Cena kvadrata lokala na tom mestu je oko 3000 e nemora se sve prodati nesto moze i da se izdaje bar po 400e.
Garaza u centru je apsolutno potrebna. Nisu posetioci centra samo novosadjani.
Da li vi urbo cistunci idete u pozoriste? Ja idem cesto, a stanujem daleko, van grada. Gde da parkiram. I sad placam zlatnu parking karticu ali sta vredi kad mesta nema.
Da li neko konsultuje struku kod ovakvih predloga? Da su konsultovali, ne bi rušili ulicu i gradili takvo moderno pozorište u strogom centru grada, u kome se nalazi stara gradnja.. Sve se smešta u uži centar grada, a grad se širi, pa bi i centar trebao da se širi i da se saobraćajna gužva izmesti. Na tom prostoru pored autobusa samo još velika garaža fali! Hoćemo lepo uređen grad sa pešačkim zonama i parkovima.
Zašto se zgrada tzv. Radničkog univerziteta ne bi prekomponovala u javnu garažu? Izvodljivo je! Zamišljena lokacija Šafarikova-Uspenska jeste za predloženu namenu funkcionalna, ali dozlaboga će naružiti najuži i najdragoceniji deo grada. Nekako mi ne ide jedno uz drugo: Srpsko narodno pozorište, Matijevićeva tragikomična sandučara, par starih crkava i višespratna garaža!
Ok, super! Taman ce se uklopiti sa onim monstruoznim kasapinovim hotelom.
Ali hoce li se, kada se ovo cudo izgradi, bar ukloniti ona montazna garaza iza SNP-a i urediti taj prostor - ne daj Boze pretvoriti u neki mini park?
Hoce li se Trifkovicev trg pretvoriti u pesacku zonu?
Sad znamo zašto su iz urbanističkih planova za Pupinovu palatu koja ide "u zemlju" kao obaveza nestali podrumi odnosno planirane garaže sa "stotinama mesta".
Meni su najblesaviji oni koji o ovome raspravljaju da li je dobro ili ne. Pa ne rade oni to zbog toga da bude dobro organizovano, logicno, normalno, vec zbog tendera, aneksa, raznih ugovora, na osnovu kojih ce da vas kradu i kradu i kradu. Ove protivstavne lopurde iz Parking Servisa bolje da ne komentarisem, znam da ih nije sramota licemerja i izrecenih baljezgarija, ne verujem da bi ih bilo sramota ni samar da im opalis, to je glupo kao tocilo, te ne zna za osecanja van regije novcanika.
Ipak mogla bi jedna suterenska etaza. Tu je max NPV je na 4m od kote terena znači u suvom se gradi ta jedna etaža. Sobzirom da ce galens graditi 4 suterenske etaže grad mora bar jednu a krov da bude zeleni! Moglo bi to iznad biti dobar poslovni centar a na trinaestom spratu restoran.
Izgradnja garaze se potpuno uklapa sa planovima koji su napravljeni, i koji unistavaju NS. Rusi se zgrada u Jevrejskoj 1, a posle sve zgrade u Jevrejskoj osim Baletske skole, Sinagoge i bivseg katastra .... znaci bice promenjen izgled centra ....
Mnogo je isplativije graditi nadzemni, time se vode. Osim toga, za razliku od Beograda , npr. kod Pionirskog parka ovde ima podzemnih voda. U ravni je sa Dunavom.
Znaci, ovako: podzemna je skupa, ekonomski neisplativa na duzi period. Nadzemna je prst u oko.
Resenje: sto vise cesljeva za bicikle ;)
Uredite bolje bici staze i motivisite gradjane da dolaze pesice, bajsom ili javnim prevozom. Garaze pravite sto DALJE od centra.
Graditi bilo šta u zemlji na području gde su podmetne vode veoma visoko ravno je gluposti.
Ovaj sto reče barokna garaža- hit. Luj XIV je bas kuburio sa BMWovima. :D
Ljudi, vreme se menja. Grad mora da se menja. Niste svi arhitekte i prostorni planeri. Moramo se naučiti da svako zanimanje ima svog majstora ne znamo svi sve i tačka.
Dušu dao za parking!Treba samo izgraditi teretne liftove...to je sad u trendu!?Na trinajstom Vidikovac u prizemlju salon polovnih automobila ili na lizing....blizu centra...milina
neko je ovde lepo primetio da su problemi sa parkiranjem u centru počeli nekako u isto vreme kada je nastao JP Parking servis. da li je puka slučajnost ili postoji uzročno-posledična veza?
Prekinite da naglašavate da Parking servis nešto radi... Problemi sa parkiranjem su počeli kad je Parking servis preuzeo "upravljanje". Ajde da se ne pravimo da je Novi Sad Menhetn pa da nema mesta... Naplaćuješ mi parking do 21h... Pa zašto do 21? Pa zašto mi uopšte naplaćuješ da se parkiram na Grbavici? Pa zašto mi uopšte naplaćuješ bilo šta Parking servise????
Da imaš i malo pameti u glavi, znao bi da u ovaj grad (u njegov centar) dolaze i ljudi iz okolnih naselja, koja pripadaju Novom Sadu, ali i mnogi iz cele AP Vojvodine.
Dakle, bulazniš, verovatno od alkohola, jer ne želim da poverujem da si toliko plitkouman.
Dajte da proteramo te "arhitekte" iz grada. Kakve to neuklopive nakaze prave?! Pa nije NS grad koji tek tako trpi neku (pritom prosecnu) futuristicku arhitekturu. To treba da se uklopi delikatno i neprimetno. Znaci nadam se da ce buduce generacije da zapale sve to i izgrade nesto pametnije.
Garaže u velikim gradovima (podzemne ili nadzemne, svejedno) po pravilu se grade u blizini centra. Verovatno zbog toga da se turistima i drugima posetiocima grada učini dostupnijim uže jezgro grada, u kome se nalazi najveći broj znamenitosti koje ti posetioci žele da vide. Sa tog stanovišta predvidjena lokacija predstavlja pun pogodak. Bravo!
ne zna se šta je ružnije, taj hotel ili pozorište. Ali sad kad su počeli sa skrnavljenjem i te strane uspenske neka ga i završe. I ne može biti izgled parkinga drugačiji od izgleda radijatora ili frižidera. Nije mi jasno kao sedi u toj komisiji i na osnovu čega se rukovode pri donošenju odluka???
Uvek sam se divila lepim i osmisljenim resenjima nekog arhitekte: lepa fasada, lepa okolina, uklapa se u ustale objekte. Ne mogu da se divim nasim arhitetama koji svi imaju pomanjkanje ukusa. Zgrade koje se zidaju su ne funkcionalne i zaista su ruglo i naseg a i ostalih gradova, Ili lice na kutije ili im je fasada uzasna; boje da i ne pominjem. Od toliko novih materijala kojima se moze okreciti fasada, fasade na novim zgradama se operu i oljuste posle dve-tri kise.
Ne znam ko je odbrio garazu onoga koje projektovao onaj najblaze receno ruzan hotel u centru. Mozda je doticni pretplacen na renoviranje uskog gradskog jezdra da bi sve licilo na zatvorske resetke. Ko zna sta nas jos ceka.
Jutros sam bila da vidim mesto gde ce se zidati najavljena garaza i bas mi nije jasno da li ce njome biti odusevljeni stanari zgrade koja se upravo zida skoro se najslanjajuci na zacelje postojece montazne garaze.
Sacekacemo i novu garazu da vidimo samo ako bi moglo da bude fasada bez resetki. Bas ce grozno izgledati...
Valjda ćete jednom uništiti ovaj (bivši) grad . Ovo postaje grad pantelija i sličnih ..... a vi , marvo uživajte u izglasanim glupostima ove debilokratije. Čestitamo! A vi glasajte za ove pingvine koji pune svoje džepove......
"Portparol JKP "Parking servis" Radovan Jeknić kaže za 021 da ovo preduzeće nije zaduženo za gradnju ili da predlaže gde bi trebalo graditi parkinge i garaže."
Ali zato jeste zaduženo za naplatu korišćenja TUĐE imovine.
Uvek mislimo na kratkorocno resenje. Zar nije bolje uloziti pare i napraviti podzemnu garazu, gde se lepo auto parkira?! Nema urusavanja zelenih povrsina, dovlacenjem nepotrebnog celika i gvozdja u kvart... A arhitektira nam nije na zavidnom nivo, mislim idejna resenja se svode na cevi i bla bla, oni samo gledaju najjeftinije resenje a ne fukcionalno i lepo dizajnirano...
Zamislite garazu koja ima lep prilaz, pa ima zelene povrsine oko garaze, drvece
Izgradnja garaže znači mamljenje građana da privatnim automobilima doilaze u centar grada. Potpuno pogrešna saobraćajna politika.
Trebalo bi težiti da se u centar grada dolazi javnim saobraćajem, biciklom ili peške, što znači da bi trebalo odustati od izgradnje bilo kakvih garaža u užem centr grada...
Jel ovaj koncept osmislio isti onaj "genije" sto je dizajnirao Matijevicev kavez za kanarince u centru grada?
Arhitekta bi trebao da nauci da dizajn sam po sebi nije dovoljan i da se treba uklopiti sa okolinom starog jezgra.
Jasno je meni da on nema ideja i da kopira koncept javne garaze u Menhetnu, ali trebao bi da ima na umu da je tamo arhitektura modernija i da se konceptualno uklapa u okolinu, dok u Novom Sadu gde pretenduje Barokni Stil, niposto ne ide.
http://cdn.archinect.net/images/650x/ru/rud467zz8idz3d89.jpg
Bolje da je iskopirao klasicne americke garaze sa nosecim stubovima i klasicnom crvenom ciglom kao fasadom.
Свуда у нормалном свету се иде на подземне гараже, које су много боље решење, првенствено због тога што визуелно не нарушавају градски амбијент. Међутим, од шарлатана, некомпетентних за функцију на коју су постављени се не може очекивати да размишљају и делују у том смеру...
Да не говоримо о томе да у сваком нормалном граду постоји шински саобраћај, који не зависи од гужве и не загађује околину.
Izuzimajući stanare što više pravite parking mesta u centru sve više ljudi će se odlučivati da u centar dolazi automobilima i to sa razdaljine manje od 5 kilometara iz čiste navike. Problem sa parkiranjem na najposećenijoj destinaciji u gradu nikada ne može da se reši povećanjem kapaciteta, uvek će faliti još parkinga. Ako ste debeli, problem gojaznosti svakako ne rešavate tako što kupite veće pantalone, već tako što skidate kilograme. Centar treba zatvoriti za automobile, dopustiti samo javni gradski i taksi prevoz, dostavna vozila, pešačenje, bicikle i eventualno mopede. Garaže nameniti stanarima u centru, ulične parkinge redukovati, a za sve ostale kada ima mesta oglasi se zakup, pa neka ljudi zakupljuju parkiranje u centru. Za garažu kod Muzeja ljudi koji žive tu su se već bunili, potpisivali peticije, buniće se opet.
У Србији све контра. У нормалним државама се не подстиче долазак аутомобилима у центар градова, већ се ради на унапређењу јавног превоза, као и великих паркинга на ободима градова, где су ти паркинзи повезани са станицама јавног превоза одакле људи могу даље да наставе у центар града. Хамбург ће нпр. до 2021. године да укине аутомобилски саобраћај у центру града потпуно. Прављењем паркинга у центру ће се само створити још веће гужве које су иначе и сада проблем у граду који је грађен неплански, где су набили хиљаде и хиљаде људи на просторе где су некада живеле стотине...
Да је ово нормална држава као што није, улагало би се у аутобусе, лаке шинске системе или трамваје, као и бициклистичку инфраструктуру, а саобраћај полако измештао из центра града. Али не очекујем тако нешто у Србистану јер га воде полуписмени ботови са купљеним дипломама...
Baš čudno što je odjednom moguće napraviti garažu, baš sasvim slučajno u blizini onog ogromnog rugla koje prave u centru... sasvim slučajno će građani sad svojim parama da plate parking za tu zgradurinu da ne bi morao investitor da pravi podzemnu garažu u zgradi, jer skupo mu je... nego, kada ćemo na ulice već jednom? Još ne? Šta čekate?
deo grada Podbara je postala veliko gradilište, umesto obiteljskih kuća rastu zgradurine, bez parkirnih mesta. Sada nema dovoljno mesta za parkiranje, a tek kad budu useljene te zgrade, bit će haos
i dok se civilizovani svet trudi da mu životni prostor bude što humaniji, nama je samo bitno da ugađamo potrebama vladajuće "elite". možda ne bi bilo loše da se "nadležni" malo ugledaju na gradove slične veličine u npr. Engleskoj, da vide kako tamo izgleda centar, staro gradsko jezgro, koliko je zelenila i kako je uređen gradski saobraćaj. kako se poštuje ono što oni zovu "zajednički prostor" i šta zapravo znači reč URBANIZAM (kod nas je Urbanizam sinonim za građevinsku mafiju)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Lokalna vlast od 2017. godine kreće u gradnju nadzemne garaže u centru
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•13.09.2016.
•10:00 > 08:37
Komentari 57
gaga
/
eno i od spensa napravite garazu. barem ce donositi pare
Opet ja
Zoran
Sale NS
/
https://www.youtube.com/watch?v=9hwn-6tObDQ
posle ovoga balasevic mu dodje ko sekspir
KE-KS
/
Mogla
Bosanac đetelinarac
Samo da bude
ponja
Cena kvadrata lokala na tom mestu je oko 3000 e nemora se sve prodati nesto moze i da se izdaje bar po 400e.
janko
Mile zlojeb
Teodosije III
Da li vi urbo cistunci idete u pozoriste? Ja idem cesto, a stanujem daleko, van grada. Gde da parkiram. I sad placam zlatnu parking karticu ali sta vredi kad mesta nema.
/
i da je nedavno oskrnavljena nadogradnjom i skidanjem ukrasa sa nje?
ah da ovde ne postoji istorija. ona postoji samo u bajci o kosovu
Simić
Rasejani procesor
NS_BOB
Ali hoce li se, kada se ovo cudo izgradi, bar ukloniti ona montazna garaza iza SNP-a i urediti taj prostor - ne daj Boze pretvoriti u neki mini park?
Hoce li se Trifkovicev trg pretvoriti u pesacku zonu?
Podzemlje
AnarhoKap
Slavko
Kiki
đokica
...
Znaci, ovako: podzemna je skupa, ekonomski neisplativa na duzi period. Nadzemna je prst u oko.
Resenje: sto vise cesljeva za bicikle ;)
Uredite bolje bici staze i motivisite gradjane da dolaze pesice, bajsom ili javnim prevozom. Garaze pravite sto DALJE od centra.
Alo alo
-
Ovaj sto reče barokna garaža- hit. Luj XIV je bas kuburio sa BMWovima. :D
Ljudi, vreme se menja. Grad mora da se menja. Niste svi arhitekte i prostorni planeri. Moramo se naučiti da svako zanimanje ima svog majstora ne znamo svi sve i tačka.
Perica
ex chapman
jsdp
Za Maksu
dule
Novosadjanin
alek
Anti Parking Servis
Lenka
Dakle, bulazniš, verovatno od alkohola, jer ne želim da poverujem da si toliko plitkouman.
mitar
LiMan
Zaboga
x
Branimir
mišljenje
Anonimus
Mmmmmda
Ne znam ko je odbrio garazu onoga koje projektovao onaj najblaze receno ruzan hotel u centru. Mozda je doticni pretplacen na renoviranje uskog gradskog jezdra da bi sve licilo na zatvorske resetke. Ko zna sta nas jos ceka.
Jutros sam bila da vidim mesto gde ce se zidati najavljena garaza i bas mi nije jasno da li ce njome biti odusevljeni stanari zgrade koja se upravo zida skoro se najslanjajuci na zacelje postojece montazne garaze.
Sacekacemo i novu garazu da vidimo samo ako bi moglo da bude fasada bez resetki. Bas ce grozno izgledati...
Panonius
Slave
2. Tendencija u svetu je da se drumski saobracaj izmesta iz centra a ovim potezom se upravo radi suprotno.
saramakas
Ali zato jeste zaduženo za naplatu korišćenja TUĐE imovine.
Realno
Zamislite garazu koja ima lep prilaz, pa ima zelene povrsine oko garaze, drvece
Zivan
Trebalo bi težiti da se u centar grada dolazi javnim saobraćajem, biciklom ili peške, što znači da bi trebalo odustati od izgradnje bilo kakvih garaža u užem centr grada...
Maxa
Arhitekta bi trebao da nauci da dizajn sam po sebi nije dovoljan i da se treba uklopiti sa okolinom starog jezgra.
Jasno je meni da on nema ideja i da kopira koncept javne garaze u Menhetnu, ali trebao bi da ima na umu da je tamo arhitektura modernija i da se konceptualno uklapa u okolinu, dok u Novom Sadu gde pretenduje Barokni Stil, niposto ne ide.
http://cdn.archinect.net/images/650x/ru/rud467zz8idz3d89.jpg
Bolje da je iskopirao klasicne americke garaze sa nosecim stubovima i klasicnom crvenom ciglom kao fasadom.
Mile
Телеп
Да не говоримо о томе да у сваком нормалном граду постоји шински саобраћај, који не зависи од гужве и не загађује околину.
Parking
маркеђани
Да је ово нормална држава као што није, улагало би се у аутобусе, лаке шинске системе или трамваје, као и бициклистичку инфраструктуру, а саобраћај полако измештао из центра града. Али не очекујем тако нешто у Србистану јер га воде полуписмени ботови са купљеним дипломама...
Marko
gagans
ex chapman
Ljiljana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H